Nie wiem po co ten tytuł

              

piątek, 23 grudnia 2011

Gertruda Stein przebita kołkiem?

Czytając książkę Dlaczego jesteśmy ateistami natknąłem się na nawiązanie do opisu róży dokonanego przez Gertrudę Stein. O tym za chwilę, a na razie, mój czytelniku, winien Ci jestem wyjaśnienie, iż tytuł tego wpisu jest nawiązaniem do brukowcowej strategii stosowanej w portalach informacyjnych polegającej na tym, że zachęca się do czytania tekstu pod linkiem serwując mocno nieuczciwy tytuł. Tusk sypia z Anną Dymną?! Jak donosi nasz reporter widziano Donalda Tuska na premierze filmu Czasem słońce, czasem bułka z masłem. Premier zajmował lożę dla VIP-ów, poniżej na sali zasiadła również Anna Dymna. Pod koniec czterogodzinnego filmu widać było jak ich głowy słaniają się, a powieki opadają. Tak, Tusk spał z Anną Dymną na seansie filmowym.

Przechodzę do cytatu: Rose is a rose is a rose is a rose. Przebiję ten cytat dwoma innymi i wcale się tym nie zmęczę, bo cytat Stein ma urok monotonnej tautologii, monotonnej tautologii, monotonnej tautologii. Pierwszy cytat to Koń jaki jest, każdy widzi Benedykta Chmielowskiego. Ciekawe, czy to dotyczy też konia mechanicznego. Dzisiaj jeszcze trudno sobie wyobrazić, aby z koniem w życiu się nie zetknąć, ale przecież gdyby taki Eskimos chciał się czegoś o koniu dowiedzieć, to Chmielowskiego mu nie polecajcie. W takiej Szwecji sam widziałem konnego policjanta, jak na grzbiecie końskim rozmawiał przez mikro..., tfu!, krótkofalówkę. Drugi cytat: Stokrotki są drzewami mojego autorstwa jest zainspirowany książką Dawkinsa Najwspanialsze widowisko świata, gdzie wspomniano o florze Św. Heleny obejmującej drzewa, które wyewoluowały ze stokrotek. Poniżej zamieszczam link do filmu i obrazek z melanodendronem.  

ARKive video - Black cabbage tree - overview 

I co? Przebiłem Gertrudę Stein? Mniemam, że tak, choć mi trochę głupio, bo w ostatnim filmie Allena
O północy w Paryżu była tak znakomicie zagrana przez Kathy Bates. A sam film był z tych zaledwie lepszych, bo nie najlepszych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

The Infamous Middle Finger The Infamous Middle Finger