Nie wiem po co ten tytuł

              

niedziela, 13 stycznia 2013

Little Drummer Boy

Chyba wszyscy znają te uroczą eksmasowo-chanukową piosenkę. Ja szczególnie zapamiętałem ją po aflekowatym filmie Uwikłany, ze sceny końcowej, w której główny bohater (Affleck) bladym świtem przechadza się w stroju Mikołaja po amerykańskim przedmieściu i wkłada do mijanych skrzynek pocztowych grube zwitki banknotów, podczas gdy w tle leci piosenka z tekstem mówiącym, że jestem biednym chłopcem, nie mam żadnych podarunków, mogę tylko dla Dzieciątka zagrać na bębenku. W ramach dygresji przypomnijmy sobie, jak śpiewano w Team America:
Brakuje mi cię bardziej, niż temu filmowi wyrazu. (...)
Potrzebuję cię, jak Ben Affleck szkoły aktorskiej.
Zebrałem kiedyś paręnaście różnych wersji Little Drummer Boy. Teraz proponuję trzy.

   The Dandy Warhols
   Bright Eyes
   Apocalyptica

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

The Infamous Middle Finger The Infamous Middle Finger