Nie wiem po co ten tytuł

              

piątek, 7 grudnia 2012

Krzysztof Czabański pisze

Co dzieje się, jak człowiek źle dobiera sobie lektury?
(...) gdy czytam np. Grzegorza Hajdarowicza, Agnieszkę Kublik, Tomasza Lisa, Wojciecha Maziarskiego, Wojciecha Mazowieckiego, Janinę Paradowską i Pawła Wrońskiego, to przypomina mi się arcydzieło "Przygody dobrego wojaka Szwejka". A zwłaszcza jeden cytat: "Nachalne są te kurwy i zuchwałe".
Krzysztof Czabański to, mam nadzieję, prawdziwy Polak katolik, który ma w życiorysie piękną kartę przynależności do PZPR (o czym milczy wikipedia), więc woła do nas z głębi swojej życiowej mądrości. Panie Krzysiu, polecam świętą Teresę z Avila na rozstrojone nerwy.
Widziałam anioła stojącego tuż przy mnie z lewego boku, w postaci cielesnej. (...) Ujrzałam w ręku tego anioła włócznię złotą. (...) Tą włócznią zdało mi się kilkoma nawrotami serce mi przebijał, zagłębiając ją aż do wnętrzności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

The Infamous Middle Finger The Infamous Middle Finger