Nie wiem po co ten tytuł

              

piątek, 24 marca 2017

Donald Trump tłumaczy

Donald Trump ogłosił, że podejrzewa, że był podsłuchiwany przez służby specjalne, kiedy prezydentem był Obama. Skąd pan o tym wie, zapytał dziennikarz Fox News. Pozwoliłem sobie spolszczyć odpowiedź Trumpa.
Czytałem o tych rzeczach, przeczytałem - to chyba było w artykule z 20 stycznia w New York Times, gdzie pisali o podsłuchach. Był taki artykuł - dokładnie tak to określili, czytałem też inne rzeczy. Widziałem pańskiego przyjaciela Bretta Baiera dzień wcześniej, gdzie mówił o pewnych bardzo pewnych skomplikowanych rzeczach, które się dzieją, i o podsłuchach. Powiedziałem wtedy, wie pan, że dużo się mówi o podsłuchach. Widywałem wiele rzeczy, ale o większości z nich nie mogę mówić zanim będzie komisja, a już niedługo te rzeczy trafią przed komisję, poza tymi które już trafiły. To potencjalnie bardzo poważna sytuacja.
Coś mi to przypomina... No, tak, jest to klasyczny styl wypowiedzi prezydenta Wałęsy. [X]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

The Infamous Middle Finger The Infamous Middle Finger