Nie wiem po co ten tytuł

              

sobota, 24 października 2015

Komunikuj swoje żale

Zgodnie z obecnymi trendami w psychologii dobrze byłoby, aby ludzie otwarcie mówili innym o tym, co im przeszkadza i o co mają żal. I słusznie, bo często nie wiemy, że swoim postępowaniem sprawiamy komuś przykrość. Do komunikacji nie trzeba stosować wyrafinowanych technik, wystarczy powiedzieć „Jest mi przykro, że...”. W związku z tym doszło do następującej rozmowy.
- Jest mi przykro, że rzucasz nerwowo sztućcami.
- A mnie jest przykro, że stosujesz ten dziwaczny szantaż emocjonalny.
To nie była rozmowa między mężem i żoną, ale wyobraźmy sobie, że tak. Następuje eskalacja, po której...
- Jest mi smutno, że dostałam wpierdol - mówi żona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

The Infamous Middle Finger The Infamous Middle Finger