Nie wiem po co ten tytuł

              

piątek, 21 września 2012

Znieważam Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej


Mam 19lat 174cm 63kg mam wygolonego puloka calkiem na lyso, chcialbym dostac lanie od dziewczyn po golej dupie, mozecie mnie zawstydzac rozbierac sie do naga przed waszymi kolezankami smiac sie ze jestem nago i kazac wypinac goly tylek aby dostac od was lanie guma po golej dupie, mozecie smiac sie ze jecze jak mnie lejecie prosze kto chce to piszcie maila domnie bezmajtek17@wp.pl arek z katowic [Źródło]

Powyższy tekst jest oczywiście zerżnięty z poematu Różewicza.
Mam 19 lat 174 cm 63 kg
mam wygolonego puloka
(całkiem na łyso)
chciałbym dostac lanie od dziewczyn
po golej dupie
możecie mnie zawstydzać
rozbierać do naga
przed waszymi koleżankami
śmiać się że jestem nago
kazać wypinać goły tyłek
aby dostać od was lanie
gumą po gołej dupie
możecie śmiać się
że jęczę jak mnie lejecie
proszę
kto chce to piszcie
maila do mnie bezmajtek17@wp.pl
arek z katowic
Wiadomo od czasów Wasowskiego i Przybory, że ujawnione wyżej pragnienia świadczą o niewyżyciu seksualnym we wczesnym dzieciństwie. Powyższy tekst prowokuje do pytań i wątpliwości. Czy podmiot liryczny tęskni za pewnymi formami kontaktu z matką, których seksualnej natury nie uświadamiał sobie jako pacholę? Czy też był pozbawiony tego rodzaju doświadczeń i teraz próbuje to sobie odbić z nawiązką? Tu przydałyby się jakieś poważne badania krytyczno-literackie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

The Infamous Middle Finger The Infamous Middle Finger