Nie wiem po co ten tytuł

              

niedziela, 8 kwietnia 2012

Dobrze gada, wódki mu dać

Jest niedziela wielkanocna, wielkie święto, które stacja TVN uświetniła rozmową z kardynałem Nyczem. Wcześniej w Faktach były jak zwykle fakty i mity. Jak usłyszałem jeden z facetów w kieckach wołał, że wszyscy wiemy, kto stoi za ruchem ateistycznym w Polsce. Więcej nie powiedział, bo po co. Ja wiem, więc powiem to wyraźnie: określone siły. W PZPR też tak mówili. Jako osoba głęboko niewierząca ucieszyłem się, kiedy usłyszałem z ust Nycza, że źródłem wiary jest łaska. Pytam więc, kto mi poskąpił tej łaski i w ten sposób pozbawił mnie nieba? Myślę i myślę, i wychodzi mi na to, że sam Bóg najmiłosierniejszy. Litości...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

The Infamous Middle Finger The Infamous Middle Finger