Nie wiem po co ten tytuł

              

poniedziałek, 19 lipca 2021

Tu byłem: Miasteczko Galicyjskie w Nowym Sączu

Miasteczko ma przedstawiać typowe miejsca z fin de sièclu, sklep (zapewne wtedy zwany składem), apteka, krawiec, dentysta, fotograf, straż pożarna. W każdym przybytku jest osoba z muzeum z krótką opowieścią, w naszym rankingu wygrał pan z poczty. W sklepiku mieli kawę bezkofeinową!
Warto wstąpić do miasteczka w pakiecie ze skansenem. Byłem w Nowym Sączu...
Tak byłem w Nowym Sączu
To naprawdę wielkie przeżycie
Po prostu pojechać i być w Nowym Sączu
Po prostu pojechać i być

Więc byłem w Nowym Sączu
Siedziałem w Nowym Sączu
Taki jak jestem to byłem i siedziałem
A potem się zmęczyłem
I stałem w Nowym Sączu
Stałem w Nowym Sączu i widziałem

Mówili mi: pojedź
Pojedź i zobacz
Musisz tam pojechać i zobaczyć
Mówili mi: pojedź
Tym bardziej że możesz
To musi być wspaniałe: Nowy Sącz

Więc dobrze, powiedziałem
Pojadę i zobaczę
I opowiem wam jak było w Nowym Sączu
I byłem. Pojechałem
I byłem. I widziałem
I stałem i siedziałem w Nowym Sączu

A teraz mówię: nie wiem
Nie powiem wam, bo nie wiem
Nie wiem jak było w Nowym Sączu
Lecz mówię wam: pojedźcie
Postójcie i posiedźcie
Bo nie warto nie być w Nowym Sączu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

The Infamous Middle Finger The Infamous Middle Finger