Nie wiem po co ten tytuł

              

sobota, 2 czerwca 2012

Doniesienie na Boga do prokuratury

Zgodnie z artykułem 162 kodeksu karnego kto uchyli się od udzielenia pierwszej pomocy może być pociągnięty do odpowiedzialności karnej i pójść za kratki nawet na 3 lata. Przy założeniu, że Boga obejmują te same standardy moralne co zwykłego Józka, oficjalnie zawiadamiam prokuraturę, iż Bóg wszechmogący jest podejrzany o wielokrotne popełnienie przestępstwa z artykułu 162. Osądzi się Boga i skaże na trzy latka, a po dwóch wyjdzie za dobre sprawowanie. Niezbadane są wyroki boskie i co ja tutaj wypisuję? To zbadajmy te wyroki. Zobaczmy, czy tsunami sprzed paru lat nie spowodowało śmierci małych dzieci, a jak nam mówiono, to był znak od Boga. Jeśli tak, to powyższe zarzuty z KK są przejawem miłosiernej powściągliwości z mojej strony. Dorzuciłbym też spowodowanie katastrofy budowlanej w Asyżu wskutek trzęsienia ziemi w latach dziewięćdziesiątych XX wieku. Co ciekawe, nie słyszałem hierarchy, który by w tym przypadku mówił publicznie o znaku. Rany boskie, co ja tu wypisuję, mierzę potrzeby serca racjami rozumu? A serce nie sługa, czasem wymaga defibrylatora, a w aspekcie religijnym – sporego zastrzyku publicznych pieniędzy co roku, nawet od osób, które takiej potrzeby serca nie czują.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

The Infamous Middle Finger The Infamous Middle Finger