Nie wiem po co ten tytuł

              

piątek, 3 stycznia 2014

Ktoś tu chyba jest idiotą

Całkiem niewykluczone, że ja nim jestem. Mam takie podejrzenie, bo słucham komentarzy po wypadku w Kamieniu Pomorskim, w którym pijany kierowca potrącił śmiertelnie pieszych. I nie bardzo rozumiem. Zwiększyć kary, słyszę. Zwiększmy, oczywiście. Ci, którzy nie bali się dostać 12 lat za jazdę po pijaku, zaczną się obawiać kary 15 lat. Tak, tak. Wyłączyłem dzisiaj Tok FM, kiedy usłyszałem w audycji EKG jedną z niewiast, która całkiem serio mówi o konfiskacie majątku [źródło, prawie na samym początku]. Nawet nie samochodu, który jest rozbity i jego odebranie nie byłoby zbytnio dotkliwe dla sprawcy. Odebrać, odebrać, tam w tym mieszkaniu żyje sobie żona z dziećmi, pod most z nią. Proszę o litość albo lobotomię, jeśli NFZ finansuje takie świadczenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

The Infamous Middle Finger The Infamous Middle Finger