Nie wiem po co ten tytuł

              

środa, 19 czerwca 2019

Enter (i inne historie)

Opis z outfilm.pl.

ICH DWÓCH (Włochy) reż. Domenico Ornato, 15 minut
Diego i Antonio są najlepszymi przyjaciółmi. Kiedy poznają piękną Marię, ich relacja zmieni się na zawsze.

PAN LIS (Brazylia) reż. Daniel Nolasco, 23 minuty 
Od prawie 25 lat Acácio żyje z wirusem HIV. W swoim fabularyzowanym dokumencie Daniel Nolasco (twórca Neptuna z kompilacji Letnie szorty) opowiada jego historię w odważny, hipnotyzujący i poetycki sposób.

WOLNE SPADANIE (Kolumbia) reż. Santiago Henao Vélez, 14 minut
Johny ma 16 lat i zarabia na życie spotykając się za pieniądze ze starszymi mężczyznami. Jednak cały czas myśli tylko o randce z pewnym chłopakiem.

ENTER (Francja) reż. Manuel Billi, Benjamin Bodi, 18 minut
Podczas nocnej eskapady Raphael trafia do mieszkania, w którym odbywa się orgia. Mężczyzna nie czuje się jednak najlepiej i zamyka się w toalecie. Spotyka tam kogoś, kogo bardzo dobrze zna.

Pierwszy jest ok, drugi jest tak poetycki, że aż psychiatryczny, bo tę historię opowiadają różne postaci podczas wykonywania różnych czynności, nie tylko seksualnych. Zbiło mnie to z pantałyku, więc nawet nie do końca jestem pewien, że moje odczucie średniego związku przyczynowo-czasowo-skutkowego od jednej narracji do kolejnej jest mocno uzasadnione. Trzeci filmik jest w zasadzie opisany w pełni, więc niezbyt się wzruszyłem. Czwarty - z pięknym Maritaudem, który siedzi goły w wannie i razem z łysym kolegą prowadzi rozmowę, jaką ja bym prowadził, gdyby pomylili mój mózg z mięsem na schabowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

The Infamous Middle Finger The Infamous Middle Finger