Strony

niedziela, 19 kwietnia 2020

„Hompropaganda w reklamie popularnej marki odzieżowej”!

Powtarzam za kato-neolib-propagandowym Najwyższym Czasem, czyli głosem heteroseksualnym heteroseksualizm ubezpieczającym. (Nie linkuję, bo po co im robić klikalność.) Zawsze mnie bawi ich reakcja na gejów w przestrzeni publicznej. Pytanie, co ja tu wyskakuję z jakimiś tematami sprzed pół roku? Remanent robię.
A oto inkryminowana reklama H&M. Część pieniędzy zarobionych na sprzedaży tęczowej kolekcji H&M zamierzało przeznaczyć na szerzenie „równości” i „tolerancji” - pisze NC, który zapobiegliwie opatruje kluczowe słowa cudzysłowami. Prawdziwa równość i tolerancja jest zapewne wtedy, gdy ich guru mówi, że miejsce kobiety jest w kuchni i przy dzieciach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz